Μετά την υπογραφή της σύμβασης για άγονες σιδηροδρομικές γραμμές (σύμβαση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας) που υπέγραψαν την Πέμπτη 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ οι υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών, και ο Οικονομικών με την ιταλική Trenitalia Ο υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας με περηφάνια προέβη σε ανακοινώσεις .
Έκανε λόγο για μία ιδιαιτέρως σημαντική εξέλιξη για την περαιτέρω αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη χώρα μας με την Σύμβαση αυτή, η οποία εγκρίθηκε πρόσφατα από το Ελεγκτικό Συνέδριο, και αποτελεί καρπό εντατικών διαπραγματεύσεων μεταξύ των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ…
Η νέα σύμβαση που συνοδεύτηκε με τους παράδοξους πανηγυρισμούς των Υπουργών αποδεικνύει πως η κυβέρνηση της ΝΔ, επιβραβεύει και συνεχίζει την καταστροφική πορεία που χάραξε ο ΣΥΡΙΖΑ που οδήγησε σε απαξίωση της περιουσίας του Δημοσίου, που χάρισε κυριολεκτικά την ΤΡΑΝΟΣΕ του μοναδικού μέχρι σήμερα εθνικού πάροχου σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων στην ιταλική Trenitalia
Να θυμηθούμε ότι το 100% των μετοχών της τραινοσε πέρασε στα χέρια της ιταλικής εταιρείας τον Σεπτέμβριο του 2017 μόλις για 45 δις ευρώ επιφέροντας τεραστία ζημία στα δημόσια ταμεία αν σκεφτούμε ΠΩΣ
ΠΡΩΤΩΝ μόνο τα ακίνητα που ανήκουν στο δίκτυο σιδηροδρόμων κοστίζουν περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ και ΔΕΥΤΕΡΟΝ πως οι διάφορες κρατικές επιδοτήσεις στοίχισαν μέχρι το 2017 στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατ. Ευρώ.
Επιπλέον η περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγράφει μια ακόμα παγκόσμια πρωτοπορία στα χρονικά εφόσον με Κοινή Υπουργική Απόφαση μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τον Σεπτέμβριο του 2017 αποφασίστηκε η διαγραφή των χρεών της Εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €).
Μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ιδιωτικοποιήθηκε, περνώντας σε ιταλικά χέρια, όμως, σήμερα θα εξακολουθήσει να ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ από το… ελληνικός κράτος. Γεγονός που κάνει περήφανη τη Νέα Δημοκρατία η οποία με την νέα συμφωνία της 14 ης Απριλίου για τα επόμενα 15 χρόνια δεσμεύει το Ελληνικό Κράτος να επιδοτεί την ιδιωτική εταιρεία με 50 εκατομμύρια ετησίως προκειμένου η Ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει την δουλειά της δηλαδή να καλύψει τις απαιτούμενες υπηρεσίες επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ 245 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 2,3 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΧΡΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΝΔ.
ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΠΑΤΗΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ!!!
Έκανε λόγο για μία ιδιαιτέρως σημαντική εξέλιξη για την περαιτέρω αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη χώρα μας με την Σύμβαση αυτή, η οποία εγκρίθηκε πρόσφατα από το Ελεγκτικό Συνέδριο, και αποτελεί καρπό εντατικών διαπραγματεύσεων μεταξύ των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ…
Η νέα σύμβαση που συνοδεύτηκε με τους παράδοξους πανηγυρισμούς των Υπουργών αποδεικνύει πως η κυβέρνηση της ΝΔ, επιβραβεύει και συνεχίζει την καταστροφική πορεία που χάραξε ο ΣΥΡΙΖΑ που οδήγησε σε απαξίωση της περιουσίας του Δημοσίου, που χάρισε κυριολεκτικά την ΤΡΑΝΟΣΕ του μοναδικού μέχρι σήμερα εθνικού πάροχου σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων στην ιταλική Trenitalia
Να θυμηθούμε ότι το 100% των μετοχών της τραινοσε πέρασε στα χέρια της ιταλικής εταιρείας τον Σεπτέμβριο του 2017 μόλις για 45 δις ευρώ επιφέροντας τεραστία ζημία στα δημόσια ταμεία αν σκεφτούμε ΠΩΣ
ΠΡΩΤΩΝ μόνο τα ακίνητα που ανήκουν στο δίκτυο σιδηροδρόμων κοστίζουν περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ και ΔΕΥΤΕΡΟΝ πως οι διάφορες κρατικές επιδοτήσεις στοίχισαν μέχρι το 2017 στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατ. Ευρώ.
Επιπλέον η περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγράφει μια ακόμα παγκόσμια πρωτοπορία στα χρονικά εφόσον με Κοινή Υπουργική Απόφαση μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τον Σεπτέμβριο του 2017 αποφασίστηκε η διαγραφή των χρεών της Εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €).
Μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ιδιωτικοποιήθηκε, περνώντας σε ιταλικά χέρια, όμως, σήμερα θα εξακολουθήσει να ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ από το… ελληνικός κράτος. Γεγονός που κάνει περήφανη τη Νέα Δημοκρατία η οποία με την νέα συμφωνία της 14 ης Απριλίου για τα επόμενα 15 χρόνια δεσμεύει το Ελληνικό Κράτος να επιδοτεί την ιδιωτική εταιρεία με 50 εκατομμύρια ετησίως προκειμένου η Ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει την δουλειά της δηλαδή να καλύψει τις απαιτούμενες υπηρεσίες επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ 245 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 2,3 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΧΡΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΝΔ.
ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΠΑΤΗΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ!!!
ΠΗΓΗ https://ntrin.net/2022/04/20/πανηγυρι...
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3r...
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8...
إرسال تعليق